för en gångs skull hoppas jag att det inte är kärlek

det pirrar när jag tänker på dig. det enda jag tänker på är hur mycket jag vill vara i din famn och få smaka på dina kyssar. vill känna dina händer mot min kropp. vill sitta brevid dig när du kör bil och känna mig som världens tryggaste.

det värsta är att jag skulle kunna allt detta. men du dricker för mycket, du feströker för mycket, du tog min bästa kompis lillasysters oskuld och du är bara så jävla underbar. vill vara dig nära, vill ligga i din famn, vill kyssa dig ömt. men inget av detta går att göra hemligt så istället är det bara att trycka undan känslorna och låtsas som att dom inte existerar och även försöka hoppas på att detta inte är kärlek.

det vore tragiskt.

men jävlar vad jag vill ha dig här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0