förbjudna killar, min specalité

vissa killar är förbjudna. så är det bara. det är just dessa som faller för mig, och jag för dom. eller nja, faller? det är dom jag blir lite intresserad av, dom är förbjuda, vilket gör allt lite mer spännande.

1. jag sms:ade med en kille för kanske fyra månader. vi var väldigt bra kompisar och han kände mina bästa kompisar mycket väl. det var bara det att vi var tightare än vad dom andra visste om. så allt blev plötligt mycket farligt och jag begav mig ut på djupt vatten. vet ni varför? denna kille hade en av mina bästa kompisar bästis varit kär i, i ungefär två år. jag visste att hon inte gillade tanken på att någon skulle ta honom ifrån hennes bästa vän. han var förbjuden.

2. den andra förbjudna killen som jag har sms:at med var en av mina bästa kompisars KK. jag var ute på riktigt djupt vatten. jag lär också säga att jag blev påkommen sen. men mer än så säger jag dock inte.

3. den tredje, och han som jag sms:ar med nu tog min bästa kompis lillasysters oskuld för bara någon månad sen. han är tjejtjusaren nummer ett och flörtar med många (fast dock inte nu när han "håller på" med mig, det gör vi inte riktigt, bara nästan). han är verkligen ashet och jag kan ibland känna vissa fjärliar i magen. har jag känslor eller är det bara fjärilar av oro för att bli påkommen? hm.

jag måste även tillägga att dessa killar inte har varit helt ointressanta för mig. jag har inte gjort detta för att enbart jävlas, utan det har funnits ett intresse hos båda. men just grejen är ju den att jag vet att jag inte får, men gör det ändå. jag är ett svin, jag vet. men jag kan inte sluta. har ni någongång gjort något totalt förbjudet?

Kommentarer
Postat av: A.

Svar: Åh, jag önskar att vi inte var såhär. Jag undrar samma sak. Jag är så himla rädd för att aldrig bli kär.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0