jag har tusen frågor kvar

hur vet man när det är rätt? kan det vara olika från förhållande till förhållande? olika från person till person?

vissa blir kära vid första ögonkastet och vet att han/hon är den rätta redan då.. vissa vet redan vid första dejten. men då har jag en fråga. om det känns lite si sådär när man börjar träffas och man inte riktigt vet man känner.. kan det ändras efter ett tag? kan man bli kär ändå, fast lite senare? eller måste det kännas hundra procent med en gång?

jag är förvirrad. (som ni märker).

Kommentarer
Postat av: E.

Precis, med två killar. Nej jag lärde mig inte förrän jag träffade kim vad riktig kärlek var. Jag var så kär som jag kunde i D.J när vi först träffades. Men och andra sidan var jag så ung när jag var med D.J, med mognad kommer mognare känslor. Jag var ihop med D.J ca fyra år och K bara lite över ett men kände ändå alltid starkare för kim. Jag var äldre och förstod mer.

Puss.

2009-05-06 @ 21:02:35
URL: http://petite.nu
Postat av: Hanna

Jag vet absolut att känslorna kan ändras. Jag är tokkär i min pojkvän och vi var bara kompisar i över ett år. (Fast i och för sig kanske jag var kär då också, utan att inse det.)

Men oftast så känner man att man är kär. Annars kan man ju prova lite smått. Se om det är rätt. Om det inte är det är det bara att sluta.

Jag hoppas att det löser sig för dig.

2009-05-06 @ 21:41:05
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: A.

Jag undrar också precis det där. Mina vänner säger att kärlek är något som växer fram, jag vill tro att man vet direkt. Innerst inne alltså. Annars kommer jag nog aldrig våga.



e: Det känns nog precis lika skämmande som sist. Tyvärr, eller inte tyvärr. Det bara är så.



Jag önskar också väldans mycket att jag kunde bli kär, men jag vet inte riktigt om jag kan. Nu. I honom.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0