jag räknar månader

jag minns hur du viskade ord i mitt öra den där kalla julinatten. vi var invirade i ditt duntäcke i skogen och du hade en ny tjej. du hade samma lakan som den gången då du fick mig att vara otrogen. för sex månader sedan viskade du ord i mitt öra som att jag var underbar, när vi stod i skogen, invirade i ditt täcke, sex månader senare sa du samma ord. trots att du hade tjej. trots att du visste att jag var förkrossad och olyckligt kär. i dig.

men ett svin är vad du alltid varit och alltid kommer att förbli. du har krossat ett 50tal hjärtan och du gör det fortfarande. du krossade mitt. fan vad jag hatar dig. det är 22 månader sedan vi var invirade i ditt täcke i skogen. och det är 28 månader sedan du fick mig att vara otrogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0