om att ge och ta

innan jag skaffade denna bloggen hade jag alltid massa känslor och tankar som jag ville dela med mig av. dessa var dock på tok för privata för att jag skulle kunna skriva dom på min andra blogg, så därför skaffade jag denna.

nu  när jag äntligen har en till blogg, där ingen vet vem jag är och där jag i princip kan skriva vad som helst så är jag helt tom på ord. skulle vilja skriva om hur rädd jag är för att vara för känslokall för att någonsin kunna bli kär, eller hur en kille förvandlade och förstörde mig nyårsnatten 2007. men det kan jag inte göra just nu, varför vet jag inte.

men det kommer.. ja, det kommer. håll ut. ni kommer få läsa om fler bekännelser och mer om kärlek, bara ni ger mig lite mer respons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0