om obesvarade frågor

min högsta önskan på denna jord är att få bli kär..

samtidigt som det är min högsta önskan så är jag en singeltjej. visst, jag känner mig alltid billig dagen efter då jag kysst folk på dansgolv men jag hade ju roligt just då. jag kommer sakna att inte få sms:a med killar och jag kommer sakna att inte få lämna ut mitt nummer till killar som frågar efter det. jag kommer sakna att bara ha mig själv att tänka på. jag kommer sakna att inte få söka blickar om bekräftelse, jag kommer sakna att inte få försöka trollbinda någon igen. jag kommer sakna att se om jag lyckades få honom på kroken på grund av min personlighet och mitt utseende. jag kommer sakna att få sms som "jag vill ha dig". jag kommer inte kunna få den bekräftelse som jag behöver, för jag är verkligen beroende av bekräftelse.

jag undrar nu? ni som har partner och som ni varit tillsammans med en längre tid, hur klarar ni er från detta? kommer jag förbli en singeltjej? eller kommer jag vara otrogen när jag väl stadgar mig? (för att jag är i sånt behov av bekräftelse). eller är det så att när jag väl bli kär skiter i alla andra killar som flörtar med mig, som tycker jag är snygg och som vill ha mitt nummer? berätta. jag vill veta. (jag är orolig).

Kommentarer
Postat av: j

jag har pojkvän sedan ett år tillbaka och jag är också beroende av bekräftelse. bekräftelse är något du kan söka även om du har en partner, men gör det snyggt. blickar och små leenden är inte förbjudet och de betyder ingenting egentligen. (men för oss betyder det allt) du kommer dock inte behöva söka lika mycket bekräftelse hos andra män som du gör nu, för du vill även trollbinda din egen man även om du vet att han älskar dig.



min man är fruktansvärt svartsjuk av sig dessutom, vilket innebär att jag verkligen måste se upp med hur jag söker bekräftelse hos andra. men det går, och jag har aldrig varit lyckligare än när jag får vakna upp vid hans sida.

2009-05-06 @ 17:40:40
Postat av: A.

Jag önskar att jag visste. Att jag hade någon slags kunskap så jag kunde svara det som är rätt. Men jag vet inte alls.



Jag är också en singeltjej. Och det händer att jag kysser pojkar på dansgolv. Jag tycker det är väldigt fint med blickar, jag vill nog ha blickar för alltid. Men jag inbillar mig att när jag har träffat han som får mitt hjärta att dunka lite snabbare så kommer blickarna från honom att vara viktigare. Betyda mer. Det ska liksom räcka med blickar från honom för att jag ska känna mig bekräftad.



Jag tror kanske att det kan vara så att du söker lite extra bekräftelse just för att den bekräftelsen du får inte riktigt är den du vill ha. Den som bara han du älskar och som älskar dig kan ge dig.



I alla fall hoppas jag att det är så. Att man liksom inser att man inte ens visste vad bekräftelse egentligen var innan man hittade rätt.

Postat av: carro

då du blir kär på riktigt, RIKTIGT kommer du skita i alla andra killar

2009-05-09 @ 18:02:59
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0