pirr i magen

förstår att ni kanske tröttnat på mig nu men jag måste bara ännu en gång skriva att det existerar en kille som får mig att tappa andan när han rör vid mig. han finns. på riktigt. han kysste mig ikväll. han höll om mig ikväll. och tusen fjärilar fladdrade runt i min mage och jag kunde inte sluta le.

hans händer mot min kropp. hans lukt. hans kropp. hans kyssar. jag vill bara ha mer och mer. men jag får inte känna såhär. han är den snyggaste jag någonsin skådat. jag vill bara att han ska röra vid mig hela tiden.

är jag förälskad eller känner jag bara såhär för att jag längtar efter närhet så mycket. får väl se om det håller i sig eller om det går över, för att det bara är spännande just nu. är det kärlek kommer jag skita i att min kompis kommer ta illa upp, jag kommer skita i alla normer. det finns som sagt ingen logik i kärlek, kärlek är kärlek helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0