too close for comfort - mcfly

Was I invading in on your secrets
Was I too close for comfort
You're pushing me out
When I wanted in

What was I just about to discover
When I got too close for comfort
I'm driving you home
Guess I'll never know

denna låt ligger i en av alla tusen killar jag dejtat spotify-spellista. jag vet att han tänker på mig när han lyssnar på den. det är så jag fungerar och det har han blivit mycket väl medveten om. han såg igenom mig. han kom på mig. jag är en dålig människa och det har jag lyckats dölja för så många gånger, men inte för honom. självklart blev jag rädd. jag är rädd att släppa in människor för att dom då kommer se vilken dålig människa jag är. men det är en bra låt, så lyssna.

Kommentarer
Postat av: A.

Jag släpper nog aldrig in någon på riktigt. Priset som man betalar för att inte göra det är så himla högt.



Svar: Åh, e, du satte just ord på den kärlek jag också letar efter. Det skrämmer mig att det finns människor som nöjer sig med något som inte är så, men samtidigt är det kanske mer skrämmande att vänta på något som inte händer. Jag vet inte, vet bara att jag inte vill ge upp tanken på att riktig kärlek faktiskt existerar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0