jag blir mer och mer kräsen för varje kille jag träffar

jag har dejtat säkert 100 killar. jag är 18 år och har dejtat säkert 100 killar.

en av dom spelade gitarr som en gud - men jag blev aldrig kär.
en av dom var en duktig fotograf som alltid tog snygga bilder - men jag blev aldrig kär.
en av dom sjöng som en gud - men jag blev aldrig kär.
en av dom fick mig att skratta till tårar varje dag - men jag blev aldrig kär.
en av dom hade den snyggaste stil på kläder jag någonsin skådad - men jag blev aldrig kär.
en av dom var det vackraste jag sett - men jag blev aldrig kär.
en av dom hade den vackraste och den mest otroliga kropp - men jag blev aldrig kär.
en av dom var så omtänksam att jag fick ont i magen - men jag blev aldrig kär.
en av dom hade precis samma värderingar som mig - men jag blev aldrig kär.
en av dom fick mig att sväva bland molnen varje gång han tog på mig - men jag blev aldrig kär.

viktigt att tillägga är att jag kunnat få dom allihop. jag hade dom i min hand. men gick vidare från alla.

så nu söker jag någon med alla dessa kvalitéer, bara för att jag vet att dom finns. men det finns ingen som har allt. men nu när jag fått uppleva lite av varje, hur ska jag någonsin kunna nöja mig?

jag. kommer. aldrig. att. bli. kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0