jag är inte kär men det gör ändå ont.

önskar jag var flickvännen som följde med dig och din familj och åkte längdskidor. önskar jag var flickvännen som kunde sitta och snacka cykling med din pappa. önskar jag var flickvännen som var vältränad och accepterad av din pappa. önskar att jag kunde följa med dig och din familj till vemdalen utan att känna att det skulle vara pinsamt.

men jag är inte hon.

och vet du vad? det gör så förbannat ont att  veta att din systers pojkvän är så mycket mer omtyckt av dina föräldrar än vad jag är. och det är på grund av att han har allt det som jag inte har. och vet du vad? det gör så sjukt jävla ont att dina föräldrar har träffat hans föräldrar och inte mina.

det gör ont att din systers pojkvän bor hos dig. har en tandborste hos dig. att dom lär känna honom bättre.

det gör ont att veta att dina föräldrar förmodligen tycker att du skulle kunna hitta en bättre. och det gör ont att veta att dom tycker om han så mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0