sms jag fått genom mina dagar

kille 1:

"ja jag borde trösta dig och försöka förstår och ringa dig och ligga vaken hela natten med dig men jag är tyvärr inte en så bra kille. önskar jag var. förlåt mig. "

"haha det värsta är att jag skulle göra det vilken dag i veckan som helst för dig om det bara inte är mig du är sur på. tycker om dig så mycket mer än du kan förstå"

"tycker om dig mer och mer för varje dag, vet inte vart det här kommer sluta men jag njuter hela tiden för du gör mig lycklig! tycker om dig otroligt mycket. puss"

kille 2:

"haha va? seriöst, fyra sycken? ja jag vill gärna se. förstå vad som fick dig att fråga. jag grät nog aldrig, utom när jag trodde du var död, skulle dö eller när jag blev dumpad. shit, det hände verkligen mycket. det var en fin tid med dig också, även om jag aldrig skulle vilja tillbaka dit, så var den bland den bästa tid jag levt i!"

"det var nog det finaste som någon någonsin skrivit till mig. håller med dig. det var massor av minnen som var riktigt speciella. har dock lyckats förtränga det mesta för det var för smärtfullt att ha det kvar. själen dog lite liksom. det var den stösta smärta jag upplevt"

"hm det var nog det smartaste jag hört någon säga på länge. du är smart. jag mår inte dåligt av minnerna från dig längre. det är skönt. förut kunde jag inte se dig, höra någon prata om dig, eller känna din lukt utan att fysiskt få ont i magen så det kändes som att jag skulle spy. skönt att slippa"

kille 3:

"att du är en väldigt stor del av mitt liv :)"

kille 4:

"när jag tänker på namnet **** så tänker jag på kärlek. du har så mycket kärlek inom dig. du bryr dig mer om hur man ser ut på insidan än hur man ser ut på utsidan. som sagt, du är min drömtjej, har varit i flera år och kommer nog alldrig att vara. du utstråkar så mycket värme och kärlek så det värmer ett hus. du är en sån tjej som man ser på första ögonkastet att den där tjejen är helt underbar och speciell. du är en sån tjej som jag aldrig kan sluta tänka mig. även om vi inte setts på länge så sitter minnet från dig kvar. man kan fortfarande känna dina underbara varma kramar och se ditt vackra leende bara över att tänka på dig. jag älskar dig **** och kommer alltid att göra det. du finns närmast mitt hjärta och det slår för dig"

kille 5:

"att jagvill träffa dig, och att du är bäst. du gör en glad"

kille 6:

"du är den enda personen som tagit mitt liv med storm. du har funnits för mig när jag behövt dig och jag vet att du alltid kommer finnas där. om bara tiden varit rätt hade jag varit djupt förälskad i dig."

kille 7:

"jag är otroligt ledsen och kommer antagligen vara det ene längre tid framöver. men det ska nog reda sig med tiden. du har gjort ett otroligt intryck på mig och du rörde min själ som ingen gjort. du är den bästa och mest underbara person som finns i min värld."



bara några få av alla sms jag fått genom mina dagar efter att jag dissat killar. såhär starkt har dom känt för mig, och jag har känt...... nothing. VILL BLI KÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0