vill bara att du:

-ibland ska sakna mig så mycket att du åker förbi mig innan gymmet och ger mig en puss.
-kan vakna mitt i natten när jag inte sover med dig och skicka iväg ett sms.
-ska veta allt om mig.
-ska hålla om mig hela natten och aldrig sluta klia mig på ryggen även om det är jobbigt och även om det blir svettigt.
-ska bevisa att du älskar mig. för jag älskar dig men troligtvis inte lika mycket som du älskar mig och även visar jag det mer.
-ska vara den jag håller kär och älskar så mycket att jag aldrig kan tänka mig en framtid utan dig. men det är du inte. du är just nu. (och kan vi i fortsättningen sluta vara hos dig? så jag slipper bli ännu mer tight med din familj. det kommer göra så ont att gå vidare från dom sen när det tar slut. ja, när, inte om. för det kommer ta slut).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0